Friday, June 26, 2009

Zbogom peciva

Stomak raste preko noći. To sam ustanovila merenjem ujutro kad ustanem i uveče kad legnem (danas 103cm!). Dr. me je takođe merila i konstatovala da su mere idealne za 28 nedelju ali i da sam u poslenje dve nedelje dobila 3kg što je prebrzo.

Ukinula sam kroasan posle doručka, ništa drugo ne mogu da promenim. A baš mi je značio taj kroasan. Uz šolju mleka... Eto, morala sam.

Beba se pomera često i lepo ali ne bi bilo loše da se okrenula glavom na dole što nije slučaj. Ima još vremena, ali kažem, ne bi bilo loše.

Kao side effect svog stanja otkrila sam da mi neke boje baš lepo stoje a nikad mi do sada nije padalo na pamet da ih nosim. Dobila sam mnogo nekakvih trudničkih majčica i bluzica od drugarice koja baš voli da nosi zeleno u svim nijasma a posebno jarkim. Ispostavilo se da mi ne stoji loše a teško da bih sama nekad tako nešto kupila. Takođe, neka narandžasta, kao malo isprana, možda se to zove boja kajsije (ali kajsije iznutra, kad se zagrize) isto dobro izgleda.

4 comments:

  1. Kroasan i mleko posle dorucka??

    ReplyDelete
  2. Pa da, ali dorucak mi je solja ovsene kase (oatmeal) sa nekim vocem, najcesce jagode. Tako da...

    ReplyDelete
  3. Ja brze ogladnim od miso supe nego od jogurta sa muslijem, mada mi to nije logicno

    ReplyDelete
  4. La, to je u stvari vrlo logicno. Miso supa samo 'prodje' kroz tebe, dok se musli teze i duze vari. Tako ja mislim a i negde sam citala.

    ReplyDelete