Friday, June 19, 2009

Novosti

Evo kako stvari stoje:

  • obim nekadasnjeg struka mi je 102cm. To je divno zato što se dve nedelje nije makao sa 101cm a navodno bi trebalo da raste 1 cm nedeljno. Što je samo po sebi zastrašujuće ali šta ćemo sad. Takođe, stomak se nekako zašiljio i štrči.
  • Stopala, koja mi ni u najboljem izdanju nisu omiljeni deo tela, potpuno su izobličena. No kiddnig. Naduvena su i napumpana, grubom procenom bih rekla da su se udvostručila, pri tom su išarana kapilarima i venama. Ne mogu vam opisati kako to izgleda uživo a i bolje što je tako. Po svoj prilici biće sve gore.
  • Layette. Pošto sam saznala da se komplet bebine odeće zove layette tj. da uopšte takav pojam postoji, i pošto su me drugarice koje imaju male bebe uveravale da mi malo toga tj. ništa ne treba jer će mi one sve dati, ja sam počela tu i tamo ponešto da kupujem. Trenutno imam jednu veliku kartonsku kesu PUNU kojekakvih minijaturnih stvarčica za bebe (ništa u roze boji). Obećavam sebi da više neću jer stvarno nema potrebe ali moram. Kad je slatko.
  • I dalje nisam sigurna šta mi sve treba. Našla sam neke spiskove na internetu a i pomenute drugarice su me obavestile i dale mi svoje spiskove ali ja opet nisam sigurna. A i neke stvari ne razumem (burp cloth?? wash cloth?? receiving blanket?)
  • Beba ume da se umiri po ceo dan i ja ne paničim već mirno čekam da se oglasi. Šalim se, prilično se usplahirim kad je nema duže vreme. Navikla sam da svako jutro bude malo boksa po stomaku i kad ponekad izostane nije mi svejedno. Danas me je dva puta lupnula iznad pupka, prvi put, što sam ja shvatila kao znak da se okrenula glavom nadole. Posle je lupkanje bilo ispod pupka pa ne znam šta da mislim.
To su glavne novosti. Još uvek nemamo ime mada je moja porodica uveliko zove mojim predlogom koji Bobi i dalje ne voli. Ne zna se šta će biti.

4 comments:

  1. Jel' ima neka boja da preovladjuje u tome sto si kupila?

    ReplyDelete
  2. Sjajne boje. :) Nego sto se tice stvari koje ti trebaju imala sam negde jednu odlicnu listu pa cu pokusati da je pronadjem i posaljem ti, taman da te zbunim jos vise. ;))
    Po meni je glavni sterilizator bocica, cucli i sl. kao i pumpa za ispumpavanje. Verovatno planiras da je dojis ali pre ili kasnije ce ti trebati.

    ReplyDelete
  3. Majo, gledala sam neke tvoje liste na blogu od pre par godina :) Planiram i pumpu i sterilizator ali nadam se da mi nece trebati prvih par meseci...

    ReplyDelete