Wednesday, April 8, 2009

17. nedelja

Danas sam bila na masaži, kakav ugođaj! U jednom trenutku sam zadremala a u drugom razmišljala da li više volim čokoladu ili masažu (masažu).

Tako relaksirana, nekako sam podnela pomisao da je tek sreda. A inače mi svaki dan sem petka i vikenda ozbiljno teško pada.

Paranoja dana: ako npr. odlučim(o) da idemo na more, što bi u našoj verziji značilo petočasovni let na Havaje, da li je to izazivanje sudbine i da li će avion sleteti bezbedno?

Moram prestati da s ovim glupim paranojama.

4 comments:

  1. Najpre čestitam i želim ti laku trudnoću. :)

    Mislim da je najbolje da ideš na Havaje (ili bilo koji drugi put) upravo u 2 trimestru u kome si upravo (znači od 14 do 27 nedelje). Ja sam se tada najbolje osećala. Čak priznajem da mi je žao što pre bebe nisam više putovala - upravo jer sam bila paranoična - jer posle je teško biti sam na odmoru osim ako imaš dadilju. ;)

    ReplyDelete
  2. Minus i minus daju plus - idite negde u Bermuda triangle :)

    ReplyDelete
  3. La, pa možda, ne znam. Trebalo bi.

    Makilice, hvala, i ja se osećam odlično minus svrab. I gorušica.

    Marija - možda ipak ne :)

    ReplyDelete