Thursday, April 9, 2009

Na kafi!



Znak uzvika je zato što je to bila moja prva kafa u 2009. Sve do nedavno mi je pomisao na kafu izazivala želju da momentalno povratim sve što sam do tada pojela. U životu. Baš nikako nisam mogla da je pijem a nisam ni pokušavala. U stvari, sad mi je opet malo muka dok pričam o tome... Ali dobro, to nije bio slučaj danas kasno popdne kada smo Rajka (to mi je drugarica) i ja otišle u kafe Urth (sličica) gde smo podelile godiva chocolate brownie (bebo... jbg. Ne može stalno zdravo) i pile nešto što oni fensi zovu Italian Cappuccino. Taj kapućino je stigao sa penom u obliku golubice.

Onda se desilo nešto relativno neobično: kad smo silazile sa terasice kafea ugledala sam na ulici poznanika. To je već samo po sebi čudno (meni) a neobično je i što sam poznanika prepoznala. Takođe, poznanik, jedan vrlo prijatan dečko, i Rajka su iz iste zemlje a nisu se poznavali. Ovo je čudno zato što je zemlja vrlo mala, dovoljno mala da bi svi ex-pats trebalo da se poznaju. Tako ja nešto razmišljam, anyway.

Paranoja dana: onaj svrab je gori nego ikad i stvarno me svrbi SVUDA. Od simptoma je postao paranoja zahvaljujući Makilicinom inputu iz komentara. Zvala bih dr ali ta ume da mi da samo jedan savet: you should ignore it.

Na slici je nova majca/top.

5 comments:

  1. Top je super, nego bas mi je zao ako sam te uplasila, zaista mi to nije bio cilj. Ta tvoja cool doktorka pocinje da mi ide na zivce kao i svi ostali cool ignorantni doktori. Ne znam za dobre engleske sajtove, ali ovaj link nije los: http://www.netdoctor.co.uk/womenshealth/facts/skinrash_pregnancy.htm

    ReplyDelete
  2. Ma ne sekiraj se, ja sam hronicno uplasena, ne moze biti gore :) A dr... O njoj bih mogla bas dugo da pricam.

    ReplyDelete
  3. Kako si kako prezivela bez kafe???

    ReplyDelete
  4. Ne pijem ti ja bas kafu toliko.

    ReplyDelete
  5. taj top mi je jako...tražim roz crvenu kombinaciju već jako dugo!

    ReplyDelete