Monday, April 13, 2009

Om

Juče išla na jogu posle dobrih šest meseci. Fantastično. Joga je čist bliss. Upala sam doduše na neki mnogo popularan čas, bila je gužva i bilo je tesno ali opet fenomenalno. Došla je i neka teta sa gitarom i sviruckala i pevuckala dok smo se mi (well, oni) istezali a reči su bile u fazonu ramayana, guru, asana. Očekivao bi čovek ozbiljno prevrtanje očima ali bilo je dobro. Baš lepo.

Ja sam kao nešto radila u svojoj varijanti. Ne smem da se uvrćem, ne smem da budem okrenuta naopačke. Takođe, učiteljica je rekla da ne radim ništa što je 'navel-based' ali kako ja nisam imala pojma šta joj je to tako nisam radila ništa što mi se nije radilo. Bilo mi je lepo da radim plank-cobra-down-dog i trougao i warior a ostalo sam improvizovala. I nisam smela fire breath nego da dišem polako i duboko dok su ostali oko mene siktali. To mi je malo bilo smešno.

Danas sam malo kao izlomljena, jedva čekam subotu kad ću ići na prenatal jogu. Neko se i dalje ne pomera dovoljno jako da bih ga ja osetila. Ništa baš ne osećam, nikakve pokrete, nikakve leptiriće ni balončiće iako bi trebalo. Zamalo sam iznajmila dopler ($26 za mesec dana) da bih prestala da očajavam. Za malo.

4 comments:

  1. E! I ja sam bas juce isla na jogu. Posle paaa... skoro 6 meseci. I bilo je super, al previse ljudi za moj ukus. A premalo vazduha.Zato sam se vec prijavila na drugo mesto u cetvrtak. Uvek u potrazi za dobrom jogom u Moskvi!
    Btw sta je dopler?

    ReplyDelete
  2. Ovde je bio isti slucaj (previse ljudi, premalo vazduha) i ja sutra idem na drugo mesto :) Dopler je onaj aparat kojim se pomocu ultrazvuka cuje bebino srce.

    ReplyDelete
  3. Meni je joga isto total bliss, a na ovu gde sad idem, nemam ni jednu zamerku

    ReplyDelete
  4. Jesi ti zaboravila na ovaj blog?

    ReplyDelete