Tuesday, April 7, 2009

Početak

O kako je teško vratiti se u formu!

Nisam mogla da smislim nikakvo ime za blog.

(Smišljanje imena mi i inače loše ide, o tome kasnije.)

Nemam pojma šta da radim sa ovom roze pozadinom, valjda ću provaliti kako da je promenim.

Ipak, počinjem. Kad već nisam ranije.

Sutra ulazimo u 17. nedelju. Ona i ja. Ona nema pojma šta joj se dešava i šta je čeka. Ja bar znam koja smo nedelja.

P.S. Simptom dana: svrab. Svrbi me koža po celom telu. Paranoja dana: guglovati 'itchy skin in pregnancy' i gledati da li je to znak za, ne znam, dijabetes npr.

6 comments:

  1. A mozda je samo popularno zvana chesha-alergija na razne polene a manifestuje se uzasnim svrabom po citavom telu. Ja ti to iz iskustva.

    ReplyDelete
  2. Ali to je jedno razumno, logicno objašnjnje... dakle nemoguće :)

    ReplyDelete
  3. Neka bude i nekih slika. A boju menjas na 'change layout'

    ReplyDelete
  4. Neću da te plašim ali ipak proveri taj svrab i pazi da se ne iskomplikuje. Tvoj doktor će nadam se znati šta treba da radi ... Jedna moja drugarica se baš napatila, imala je suvu kožu i taj svrab maltene po celom telu, doduše tek na kraju trudnoće (tada je kao "normalno" da se pojavi). Uh, evo da ne davim više. :)

    ReplyDelete
  5. Eno slike, planiram da ih kačim uz svaki post :)

    Makili, mislim da nije ništa ozbiljno za sad...

    ReplyDelete
  6. čuj, ja kad sam sad nedavno smršavila 10 kila, napao me svrab po cijelom tijelu luđački. ali ne osip, nego onako, svrbljenje. i moja sestra izvali da je to zato jer mi se koža skuplja od mršavljenja. i sad kako i ona mršavi, kaže da nju isto sve svrbi. mislim, ja za to nikad čula nisam, ali opet, nikad prije nisam izgubila 10 kila:) pa možda to radi i obrnuto, naglo ti se koža rasteže?? errrrr

    ReplyDelete